Wat is het resultaat van je MARKETING inspanningen?


Hoe effectief is je marketing? Komen er veel gasten af op jouw marketing en komt er substantieel omzet uit voort?

Ja? Dan is deze marketing audit niet voor jou.
Nee? Dan is het hoog tijd voor een MARKETING AUDIT.

Zodat je weet waar je staat en wat je moet doen om extra gasten te trekken en je omzet te verhogen.
Marketing audit

Horeca en marketing zijn niet altijd de beste vrienden. Er wordt al snel te makkelijk of juist te moeilijk over gedacht. Je ziet veel horecabedrijven die elkaar kopiëren in hun marketing. Maar dat is niet zo slim. Want hoe gaat jouw potentiële gast jou dan vinden? Voordat je het weet zit hij bij je concurrent.

De tijd voor geen marketing is definitief voorbij. Doe je niet aan marketing, dan heb je niet de regie in handen.

Het doel van deze marketing audit is het meten van de kwaliteit en effectiviteit van jouw marketing. Je krijgt inzicht waar je probleemgebieden liggen en waar het juist goed gaat. Zodat je een reëel beeld krijg van de situatie en weet wat je te doen staat.

 

Wat wordt in een marketing audit doorgelicht?

  • Alle marketingactiviteiten
  • Gast- en klantgerichtheid van je horecabedrijf
  • De interne coördinatie en aansturen van de marketing
  • Bestaande analyses en conclusies (bijv. concurrentie- en marktanalyse)
  • Inzet van je marketinginstrumenten en slagvaardigheid bij nieuwe ontwikkelingen
  • Welke kennis is er aanwezig in je bedrijf en wat ontbreekt
  • Inzet en optimalisatie van de marketingkanalen
  • Zijn de interne randvoorwaarden op orde om je marketing optimaal te ondersteunen

Door deze audit krijg je een goed beeld van je huidige situatie en kun je conclusies trekken. Hierna weet je wat de belangrijkste aandachtspunten zijn waar je mee aan de slag moet om het rendement te verbeteren.

 

Tijd voor een onafhankelijke én betrouwbare Marketing audit

Hoe pakken we het aan?

  • Je krijgt van mij een vragenlijst. Neem hiervoor even de tijd en vul deze met aandacht in
  • Er vind een externe check plaats van alle marketinguitingen
  • Er vind een interne analyse plaats hoe marktgericht je bedrijf opereert
  • Alle informatie wordt objectief beoordeeld en geanalyseerd
  • Je ontvangt een rapport en persoonlijke toelichting met de belangrijkste conclusies en aanbevelingen om direct mee aan de slag te gaan
Jouw investering is € 497

 

Wat zeggen anderen over Monique?
– Monique’s kennis van marketing en social media zijn van onschatbare waarde – Mickey Lesimanuaja
– Ze geeft een frisse kijk op je situatie – Franca van Nunen
– Opvallend is haar uitgebreide kennis op het gebied van horeca en marketing. Ze zorgt voor een goede onderbouwing en uitleg van haar advies – Ingrid van der Bij
– Monique heeft een pragmatische aanpak, is zeer praktisch en positief – Wynand de Graauw
– Monique makes the difference by her ability to inspire others: she triggers you to think differently and from another perspective. After talking to her, you can always move on! – Eline Douma
– In relatief korte tijd wist Monique de spijker op z’n kop te slaan. Ze gaf ons tools waarmee we zelf verder konden om onze marketing gedegen op te bouwen en te blijven verbeteren. Monique is niet alleen kundig, maar denkt ook praktisch en kijkt wat bij jou en je onderneming past – Willem ten Teije

Klik hier voor jouw Marketingaudit


Alles wat wordt besproken, alle informatie die je met mij deelt, zal 100% confidentieel behandeld worden en niet worden gedeeld met anderen.
 
De prijs is exclusief BTW. Eventuele reiskosten bedragen € 0,60 per km, bij een afstand van 20 km of meer.

 

P.S. Misschien vraag je jezelf af: werkt dat wel in mijn horecabedrijf? Marketing werkt in elke organisatie, dus ook in die van jou. Velen zijn je voorgegaan, bedrijven van alle pluimage. Het werkt voor ieder van hen.

P.P.S. Heb je al een volledig sales & marketing team zitten? En loopt je marketing best aardig? Toch heb je grote kans dat er meer uit te halen valt. Een onafhankelijke marketingaudit geeft het verlossende antwoord of je marketing effectief is. En er is gegarandeerd altijd wat te verbeteren.

P.P.P.S. Maar wat als marketing je afschrikt?  Onbekend maakt nu eenmaal onbemind. En geloof me, je bent niet de enige. Ik heb een klant gehad die zei: ‘ik geloof er niet in. Ik vind het ordinair en van kijk mij nou’. Helaas heb je dan altijd het verkeerde voorbeeld gehad. Marketing gaat namelijk ook over gastvrij zijn, met je gasten praten en ze bedienen in wat ze graag willen.