Succesvoller dankzij reviews

Succesvoller dankzij reviews

Je wilt natuurlijk dat er positief over je horecabedrijf wordt gepraat en dat je ‘on top of mind’ blijft bij de gasten. Maar het is vaak een worsteling. Hoe zorg je dat je zelf aan de knoppen draait en beslist over je toekomst? Een bedrijf dat zich overgeeft aan de genade van de reviewer is ten dode opgeschreven. Je hebt zelf een stem. Laat die dan ook horen!

Door reviews serieus te nemen en de dialoog aan te gaan met je gasten krijg je gegarandeerd meer rendement. Maar daarvoor moet je wel weten wat te doen en de juiste vaardigheden ontwikkelen. Daarom heb ik dit programma voor de horeca ontworpen.

 De verbeterpunten krijg je in kaart en de parels in je bedrijf ga je in de spotlights zetten
 Door de beleving die je creëert en de verwachting van de gast op elkaar aansluiten ga je SCOREN
 Je gaat vol overtuiging het gesprek aan met je gasten en reviewers

 

Hoe reviews jou een betere reputatie en meer business gaan opleveren


Het programma Maak jouw horecabedrijf review bestendig bestaat uit:

  1. Stevige analyse waardoor je een helder inzicht krijgt hoe je er online voor staat.
     inventariseren van de reviews over jouw bedrijf van de afgelopen 6 tot 9 maanden.
    Ik destilleer hieruit de meest nijpende zaken waar de gasten tegenaan lopen. Wat waarderen je gasten en waar zit je kracht?
  1. Hoe reageer je?
     wij gaan de beste manier vinden voor jou om te reageren op positieve en negatieve reviews. Je leert de vaardigheden die je hiervoor nodig hebt.
  2. Consolidering voor de toekomst
     monitoren en volhouden is het belangrijkste. Hoe ga je dit borgen? De tips & tricks.

 

Je investering is 247 Euro 

 

Extra Teamtraining:
 Wil jij de betrokkenheid van je team vergroten?
 Wil je jouw team bewust maken van hun invloed op de gast én reviews?
Boek er dan een Teamsessie van 2 uur bij.

De onderwerpen:
– Elke schakel is belangrijk in het bouwen aan goede reviews
– Wat verwachten wij van elkaar en wat verwacht de gast van ons?
– Wat voor invloed hebben wij op de gast?
– Hoe zorgen we voor goede reviews?
– Hoe gaan we om met ontevreden gasten of zelfs dreigende gasten?

199 Euro per team (tot 10 personen)

 

Als commercieel directeur was ik 10 jaar lang verantwoordelijk voor het reviewbeleid van een hotelgroep - Monique van Gevelt
“Startend in een tijd waar we enkel door gastenenquêtes weet hadden van de beleving van de gast. Via een transitieperiode, waar niemand echt wist hoe ze reviews moesten aanpakken, zijn we aangekomen in het heden waar we de werkelijke impact ervaren van reviews.
Onze gasten willen op zijn minst gehoord worden. Reviews beïnvloeden de beslissing van de gast en daarmee het succes van je bedrijf.” 
Meld je hier aan voor het programma:

Ik wil het programma maak mijn bedrijf review bestendig à 247 Euro

Ik wil de extra teamtraining à 199 Euro

Ik wil het programma ÉN de teamtraining en betaal dan geen 446 Euro maar 399 Euro! - Meestverkocht

Je naam*

Je e-mail*

Je telefoonnummer*

Wil je nog een berichtje achterlaten?

Heb je een actiecode? Vul deze hier in:

Maak je gasten het hof met een onweerstaanbaar horecaconcept en aantrekkelijke marketing

P.S. Jij en je team zijn de beste borging voor continuïteit en succes. Reviews worden een onderdeel van je werk.

Alles wat wordt besproken zal 100% confidentieel behandeld worden.

Alle prijzen zijn exclusief BTW.
De reiskosten bedragen € 0,60 per km, bij een afstand van 20 km of meer.
Op dit traject zijn de algemene voorwaarden van VanGevelt • Strategisch Horeca Advies van toepassing


 

 

Wil je alvast aan de slag met je reviews?

Verlies niet langer geld en klandizie!
Maak het verschil met je review beleid zodat de gasten morgen voor jou kiezen!






 

GRATIS BONUS:
je krijgt elke 2 weken mijn inzichten, tips en video’s om met je business te excelleren