Concept Check up

Hoe levensvatbaar is je horecaconcept

De Anker aanpak voor een sterk verankerd horeca concept

Er komt heel wat kijken bij een horecaconcept. Hoe blijf je relevant voor nu en in de toekomst? En waar haal je die kennis en inzichten vandaan?

Twijfel je na al die jaren of je horecaconcept nog wel levensvatbaar in voor de toekomt.

Of open je binnenkort je eigen horecabedrijf met een vernieuwend concept? En twijfel je of je geen zaken over het hoofd hebt gezien?

Het was nog nooit zo eenvoudig om aan de juiste informatie te komen. Gewoon beschikbaar, wanneer jij wilt en wanneer jij het nodig hebt.
specifieke onderwerpen en problemen die zich voordoen bij het stabiliseren, verankeren en weer positief uitdragen van je horecaconcept.

Elk filmpje gaat gepaard met een ‘hand out’, zodat je het geleerde direct kunt implementeren. Zo tref je er werkformulieren, procedures of templates aan.

Het programma bestaat uit een aantal modules. Onder andere:

  • Marketing en Sales
  • Social: blijf ’top of mind’
  • Personeel en Organisatie
  • Huisstijl, uitstraling en interieur
  • Samenwerkingsverbanden en leveranciers
  • Creëren van draagvlak
  • Creëren van een topteam

De filmpjes zijn los te verkrijgen, per module of in zijn geheel als compleet pakket.

Een bedrijf en dus ook een concept moet altijd in beweging zijn om relevant en succesvol te blijven. Dus:

arrow Ben je er aan toe om je concept een boost te geven?
arrow En ben je het zat om door je concurrentie ingehaald te worden?
arrow Wil je je verhaal succesvol verankeren in je bedrijf waardoor het gaan leven en renderen?
arrow Heb jij graag gasten die van je houden en wil je de ’talk of the town’ zijn?
arrow Wil je een succes zijn als bedrijf en meer winst?

 

    Je naam

    Je e-mail