Wil je meer omzet en klandizie met je MARKETING inspanningen?
Dan moet je eerst weten waar je staat met je marketing. Hoe effectief is je marketing? Is je marketing zo aantrekkelijk dat er veel gasten op af komen? En komt er substantieel veel omzet uit voort?
Is dit niet het geval, dan is het hoog tijd voor een marketing audit! Zodat je weet wat je moet doen om extra gasten aan te trekken en je omzet te verhogen.
Voorkom grove marketingfouten. Zo zie je veel horecabedrijven die elkaar kopiëren in hun marketing. Maar dat is niet zo slim. Want hoe gaat jouw potentiële gast jou dan vinden? Voordat je het weet zit hij bij je concurrent.
Ook is de tijd voor geen of weinig marketing definitief voorbij. Doe je niet aan marketing, dan heb je niet het heft in handen en zal je je naamsbekendheid en omzet niet gecontroleerd vergroten.
Waar bestaat een marketing audit uit?
Het doel van deze marketing audit is het meten van de effectiviteit van je marketing, een 0 meting waarbij je een reëel beeld krijgt van de situatie. Er wordt ook gekeken waar het juist goed gaat. En beoordeelt wat je kan verbeteren en aanpassen voor een meer aantrekkelijke marketing.
– Analyse van alle marketingactiviteiten
– Gast- en klantgerichtheid van je horecabedrijf
– De interne coördinatie en aansturen van de marketing
– Analyses en conclusies (bijv. concurrentie- en marktanalyse)
– Inzet van je marketinginstrumenten en slagvaardigheid bij nieuwe ontwikkelingen
– Welke kennis is er aanwezig in je bedrijf en wat ontbreekt
– Inzet en optimalisatie van de marketingkanalen
– Zijn de interne randvoorwaarden op orde om je marketing optimaal te ondersteunen
Door deze audit krijg je een goed beeld van je huidige situatie en kan je doelen gaan stellen voor de toekomst. Je weet namelijk wat de belangrijkste aandachtspunten zijn om mee aan de slag te gaan en hebt praktische tips en actie’s in handen om het rendement te verbeteren.
Tijd voor een onafhankelijke én betrouwbare Marketing audit
Hoe pakken we het aan?
- Je krijgt van mij een vragenlijst. Vul deze met aandacht in
- Er vind een externe check plaats van alle marketinguitingen
- Er vind een analyse plaats hoe marktgericht je bedrijf opereert
- Alle informatie wordt objectief beoordeeld en geanalyseerd
- Je ontvangt een rapport en persoonlijke toelichting met de belangrijkste conclusies en aanbevelingen om direct mee aan de slag te gaan
Jouw investering is 597 Euro
– Monique’s kennis van marketing en social media zijn van onschatbare waarde – Mickey Lesimanuaja
– Ze geeft een frisse kijk op je situatie – Franca van Nunen
– Opvallend is haar uitgebreide kennis op het gebied van horeca en marketing. Ze zorgt voor een goede onderbouwing en uitleg van haar advies – Ingrid van der Bij
– Monique heeft een pragmatische aanpak, is zeer praktisch en positief – Wynand de Graauw
– Monique makes the difference by her ability to inspire others: she triggers you to think differently and from another perspective. After talking to her, you can always move on! – Eline Douma
– In relatief korte tijd wist Monique de spijker op z’n kop te slaan. Ze gaf ons tools waarmee we zelf verder konden om onze marketing gedegen op te bouwen en te blijven verbeteren. Monique is niet alleen kundig, maar denkt ook praktisch en kijkt wat bij jou en je onderneming past – Willem ten Teije
Alles wat wordt besproken, alle informatie die je met mij deelt, zal 100% confidentieel behandeld worden en niet worden gedeeld met anderen.
De prijs is exclusief 21% BTW. Additionele kosten zoals eventuele reiskosten, parkeerkosten en consumpties zijn voor rekening van de opdrachtgever. Reiskosten bedragen € 0,60 per km, bij een afstand van 20 km of meer.
P.S. Misschien vraag je jezelf af: werkt dat wel in mijn horecabedrijf? Marketing werkt in elke organisatie, dus ook in die van jou. Marketing is een must voor elke bedrijf.
P.P.S. Heb je al een volledig sales & marketing team zitten? En loopt je marketing best aardig? Toch heb je grote kans dat er meer uit te halen valt. Een onafhankelijke marketing audit geeft het verlossende antwoord of je marketing effectief genoeg is. En er is gegarandeerd altijd wat te verbeteren.
P.P.P.S. Maar wat als marketing je afschrikt? Onbekend maakt nu eenmaal onbemind. En geloof me, je bent niet de enige. Ooit zei een klant tegen mij: ‘ik geloof er niet in. Ik vind het ordinair en van kijk mij nou’. Helaas heb je dan altijd het verkeerde voorbeeld gehad. Marketing gaat namelijk niet over jou. Het gaat over je gasten en wat die wensen.
Heb jij specifiek probleem? Met je concept, marketing of bedrijfsvoering? Loop je hier constant tegenaan en komt je er niet uit? De oplossing is binnen handbereik en de investering is slechts 60 minuten van je tijd.
SparrenIs er niemand om je vragen, dilemma’s of complexe kwestie’s mee te bespreken? Kom je als ondernemer of leidinggevende ergens niet helemaal uit? Dan is een ervaren sparring partner van onschatbare waarde.
Marketing AuditMarketing….weinig horecabedrijven zijn er echt goed in. Hoe staat de marketing van jouw hotel of restaurant ervoor? Kan de gast je goed vinden? En ben je wel aantrekkelijk? Haal je nieuwe gasten binnen? Je komt erachter met deze marketing audit.
Neem contact met mij op:
06 – 4257 9396
monique@vangevelt.nl