Online Marketing IMPACT programma

Hoe zorg je dat je niet links en rechts
wordt ingehaald door je concurrenten?

Til je horecabedrijf op een hoger niveau
Jij wilt toch ook meer omzet, meer gasten en minder kopzorgen?

Ik kom jaarlijks bij veel hotels en horecabedrijven over de vloer en ze hebben bijna allemaal hetzelfde gemeen. Hun marketing is onder de maat. En dat terwijl velen zich afvragen hoe ze hun omzet moeten verhogen - Monique van Gevelt

Velen kijken met argusogen naar succesvolle concurrenten die de show stelen met hun marketing. Ze lijken overal te zijn en iedereen heeft het over ze. Maar wie heeft gezegd dat jij dat niet kan? Je moet het alleen willen en vooral weten hoe.

Geen of weinig online marketing is geen optie meer. Je gasten zijn steeds meer gewend en verwend. En ook op het gebied van marketing. Ze willen dat jij ook online het gesprek met ze aangaat en je verhaal vertelt.

Doe de test: herken je je in één of meerdere van de onderstaande punten?

  • veel mensen kennen ons helemaal niet
  • we hebben te weinig herhaalbezoeken
  • we trekken te weinig nieuwe gasten aan
  • onze bezetting is erg wisselend en onvoorspelbaar
  • ik heb een top zaak met veel tevreden gasten, maar toch blijft mijn omzet achter
  • we doen wel aan marketing, maar de resultaten zijn erg onzeker en onvoorspelbaar
  • ik heb te weinig verstand van online marketing
  • er zit geen duidelijk plan of structuur in onze marketing
  • ik heb er moeite mee dat externe marketingpartijen, als OTA’s of Iens, zo’n grip op me hebben
  • ik moet vaak ad hoc promoties verzinnen of mijn prijzen laten zakken om mijn bedrijf te vullen

Zijn een of meerdere punten typerend voor jouw horecabedrijf? Dan wordt het tijd om grip op de resultaten te krijgen en marketing spierballen te kweken.

 

Online marketing IMPACT programma

Het Online Marketing Impact Programma zorgt voor meer zekerheid, stabiliteit en continuïteit in je bedrijf. Door meer focus, slimmere keuzes en effectieve verkoop, ga je meer omzet en vooral winst draaien.

Je krijgt kennis van zaken, laat je je nooit meer een broodje aap verhaal verkopen, je gaat inzetten op doeltreffende technieken en acties inzetten die werken. Hoe fijn is het om straks overal marketingmogelijkheden zien?

Je kan niet langer op je handen zitten qua marketing...

Tegenwoordig is goed niet meer goed genoeg. En wil je met je marketing het verschil maken, dan moet je marketing van okay of goed, naar onweerstaanbaar.

  • Reden nr 1: Je gaat overtuigend online communiceren

    Je leert hoe je het beste met je doelgroepen online kan communiceren, om ze te overtuigen voor jou te kiezen. Je gaat je online onderscheiden.

  • Reden nr 2: Je krijgt structuur in je marketing en geen spaghetti brij

    Je weet exact wat je wel én niet moet doen en welke kanalen je moet inzetten voor maximaal rendement

  • Reden nr 3: Je marketing is 'spot on'

    Je leert wat wat in jouw specifiek situatie werkt en de do’s en dont’s per marketing kanaal

  • Reden nr 4: Social media heeft straks geen geheimen meer voor je

    Je ontwikkelt je eigen social mediastrategie en weet de social media kanalen effectief in te zetten

  • Reden nr 5: Je website wordt een verkoop generator

    Je website is straks geen veredelde folder meer, maar een verleidende gastenmagneet

  • Reden 6: Je meet, waardoor je meer weet

    Je leert je online marketing doelen te bepalen en meetbaar te maken. Waardoor je je marketing beter kan aansturen.

  • Reden nr 7: Je marketing is goed georganiseerd

    Je leert je marketing te plannen en goed te organiseren, waardoor het ook in drukke perioden gewoon doorloopt

Je gaat je unieke bedrijf en verhaal in de markt zetten. Je gaat marketingmogelijkheden en kansen (en dus potentiële omzet) herkennen en benutten. Vlijmscherpe doelen stellen en je marketing beter plannen en organiseren. Je weet straks exact wat je wel én niet moet doen en welke kanalen je moet inzetten voor maximaal rendement.

Na deze twee maanden zal je je realiseren dat marketing geen last meer is en ook niet moeilijk is. Je gaat marketing in jouw voordeel inzetten, laat je niets meer wijs maken en weet waar je het over hebt. Uiteindelijk is het een investering in je bedrijf én jezelf. Je vergroot je vaardigheden en het maakt je een slimmere ondernemer of professional. 

Waar bestaat het Marketing Impact Programma uit?

Als jij je horecabedrijf wilt laten groeien, uitbreiden of professionaliseren, dan komt dit 2-maanden durende marketing programma als geroepen. Loop je soms achter de feiten aan en wordt je links en rechts ingehaald door je concurrentie? Het is de hoogste tijd om marketing spierballen te kweken.

  • Hele dag gezamenlijke training met alle deelnemers op locatie (op dinsdag 20 februari 2018)

  • 3 besloten onlinetrainingen van 1,5 -2 uur, vanuit eigen locatie te volgen

  • 3 besloten online Q&A sessies, waar je al je vragen kunt stellen in de groep

  • Extra ‘hands on’ videotrainingen over diverse onderwerpen. Te volgen wanneer jij wilt

  • Handige documenten, plannen en templates, voor jou om te houden en direct mee aan de slag te gaan

  • Deelname in de besloten Facebookgroep om zo ervaringen te delen

  • En heel veel voorbeelden, succesverhalen en ervaringen om inspiratie uit te halen

Wat zeggen anderen?

‘Monique heeft ervoor gezorgd dat onze organisatie een stuk professioneler is geworden. Vooral op gebied van marketing hebben we veel meer structuur gekregen. En ze brengt een schat aan ervaring mee’. 

Bas Hoebink
Bas Hoebink

Monique is een enorme steun geweest bij de ontwikkeling van onze business plannen en marketing. Haar knowhow over marketing, social media en verkoop is van onschatbare waarde. Maar ook haar kennis van vele andere facetten van de horeca is groot. Daarnaast is zij bijzonder creatief, oplossing gericht, gedreven, kritisch en open minded. Monique is een bijzondere persoonlijkheid en heel plezierig om mee samen te werken.

Petra Rooker
Petra Rooker

‘We hadden behoefte aan een marketingstrategie, maar zelf wisten wij niet zo goed waar we moesten beginnen. In relatief korte tijd weet Monique de spijker op de kop te slaan. Ze gaf ons de structuur en tools om onze marketing gedegen mee op te bouwen en verbeteren. Monique is niet alleen kundig, maar denkt ook praktisch en kijkt wat bij jou en je onderneming past’.

Willem ten Teije
Willem ten Teije

'Ik heb nooit geweten wat de mogelijkheden zijn, en mij niet gerealiseerd wat ik hier laat liggen'

Erik Stuit

‘Monique is zeer ter zake kundig met een brede ervaring. Haar adviezen zijn hands-on en direct toepasbaar’. 

Erik Stuit
Erik Stuit

‘Monique is a great professional. I received quality advice. She made a sharp analysis of our situation and offered many ways of improvement. She combines theoretical knowledge with practical experience, common sense, a delicious sense of humor and familiarity with the current trends. I can recommend her to everybody!’.

Miriam Olid
Miriam Olid

Extra BONUS

arrow

2 x een half uur privé consult met Monique per Skype of FaceTime.
In te zetten wanneer jij het nodig hebt of ergens tegen aan loopt.

&

Dit 2-maanden programma start
met een Live Kick Off dag met extra inzichten en inspiratie op:

 

⏱ Dinsdag 20 februari van 10.00 tot 17.30 uur

Wil jij ook IMPACT maken met je marketing?

arrow
Ja, ik meld mij aan Eenmalige investering van 1495 euro

N.B. Je gegevens zijn 100% veilig

Bij dit 2-maanden programma ligt de focus op direct toepassen en implementeren. Na het volgen van dit programma staat de marketing van jouw bedrijf sterk en ben je klaar voor de toekomst. Daarvoor moet je wel bereid zijn om te investeren in je bedrijf. 

Als je dit interessant vindt, dan nodig ik je uit om met mij te gaan werken. Klik op de groene knop om je aan te melden. Je bent van harte welkom in het programma. Tot binnenkort!

VanGevelt • Strategisch Horeca Advies • 06 - 4257 9396 • monique@vangevelt.nl